Blogreeks: Het fundament van jouw bedrijf
Om jouw droomdoelen waar te maken, is het belangrijk dat de fundering stevig is.
Zowel die van je bedrijf als in jezelf.
Speciaal voor jou heb ik een blogreeks gemaakt, waarin ik uitleg wat de 8 bedrijfsfundamenten zijn en geef ik je tips om deze te versterken vanuit je intuïtie. Sommige fundamenten heb je misschien al goed op orde en andere onderdelen mogen jouw aandacht en energie krijgen.

Fundament 1: Wat wil je nu écht?
In dit eerste blog ‘Ondernemen als spirituele vrouw’ vertel ik waarom het belangrijk is om de fundamenten van je bedrijf (en jezelf) stevig neer te zetten, wat dit je oplevert en wat de eerste stap is.

Fundament 2: Jouw ideale klant
In dit blog ga ik dieper in op WIE jij wilt helpen en hoe waardevol het is om dit te weten.

Fundament 3: Jouw etalage
In dit blog ga ik in op jouw aanbod. Ook hier geldt namelijk: hoe duidelijker jij keuzes maakt, hoe makkelijker jouw klanten naar je toe komen.

Fundament 4: Genoeg verdienen op jouw manier
In dit vierde blog in de reeks Het fundament van jouw bedrijf, vertel ik je meer over geld verdienen op een manier die goed voelt voor jou.

Fundament 5: Marketing vanuit je hart
Als intuïtieve ondernemer, kan marketing in eerste instantie voelen als een truc om mensen te verleiden en dat is niet wat jij wilt voor je bedrijf. Jij wilt handelen vanuit authenticiteit en zuiverheid.

Fundament 6: Strategie vanuit bezieling
In het vorige blog uit deze reeks over jouw bedrijfsfundamenten schreef ik over marketing vanuit je hart en dat je er dan zelfs nog plezier in kunt gaan krijgen. Eigenlijk is dat in mijn ogen ‘intuïtieve marketing”. “Nou, dat is mooi”, hoor ik je denken, “dan doe ik dat gewoon en zijn we er nu wel, toch?”.
Nou nee, eigenlijk begint het hier pas!